I'm bringin' sexy back
我帶著性感反擊
Them other boys don't know how to act!
其他男孩根本不知道如何運用
I think it's special what's behind your back.
一定有什麼秘密在你背後
So turn around and I'll pick up the slack!
翻身後讓我替你寬衣解帶
(Take em' to the bridge!)
帶他們到橋邊去!
Dirty babe...
*穢的寶貝.....
You see these shackles? Baby I'm your slave
看到這手銬沒?我是你的奴隸
I'll let you whip if I misbehave!
如果我偷吃腥的話就鞭打我吧
It's just that no one makes me feel this way
從來沒有有人讓我這麼爽過
(Take em' to the chorus!)
一起叫吧
Come here girl!
來吧女孩兒
(Go 'head be gone with it!)
繼續下去不要停
Come to the back
回到我身邊
(Go 'head be gone with it!)
繼續下去不要停
VIP!
我的專屬
(Go 'head be gone with it!)
繼續下去不要停
Drinks on me
替我吹*
(Go 'head be gone with it!)
繼續下去不要停
Let me see what ya tworkin' with
讓我看看你的*
(Go 'head be gone with it!)
繼續下去不要停
Look at those hips!
看那誘人的臀
(Go 'head be gone with it!)
繼續下去不要停
You make me smile
你讓我笑了
(Go 'head be gone with it!)
繼續下去不要停
Come here child!
來吧寶貝
(Go 'head be gone with it!)
繼續下去不要停
Get your sexy on
準備好你的性感
(Go 'head be gone with it!) (8x)
繼續下去不要停
I'm bringin' sexy back
我帶著性感反擊
Them mother****ers dont' know how to act!
他*的那些賤人都不知道如何運用
Girl let me make up for the things you lack
女孩兒讓我的長處來彌補你的漏洞
'Cause you're burnin' up I gotta get it fast!
因為你慾火焚身火所以我盡快
(Take em' to the bridge!)
帶他們到橋邊去!
Dirty babe...
*穢的寶貝.....
You see these shackles? Baby I'm your slave
看到這手銬沒?我是你的奴隸
I'll let you whip if I misbehave!
如果我偷吃腥的話就鞭打我吧
It's just that no one makes me feel this way
從來沒有有人讓我這麼爽過
(Take em' to the chorus!)
一起叫吧
Come here girl!
來吧女孩兒
(Go 'head be gone with it!)
繼續下去不要停
Come to the back
回到我身邊
(Go 'head be gone with it!)
繼續下去不要停
VIP!
我的專屬
(Go 'head be gone with it!)
繼續下去不要停
Drinks on me
替我吹*
(Go 'head be gone with it!)
繼續下去不要停
Let me see what ya tworkin' with
讓我看看你的*
(Go 'head be gone with it!)
繼續下去不要停
Look at those hips!
看那誘人的臀
(Go 'head be gone with it!)
繼續下去不要停
You make me smile
你讓我笑了
(Go 'head be gone with it!)
繼續下去不要停
Come here child!
來吧寶貝
(Go 'head be gone with it!)
繼續下去不要停
Get your sexy on
準備好你的性感
(Go 'head be gone with it!) (8x)
繼續下去不要停
You ready?準備好了嗎
You ready?準備好了嗎
You ready?準備好了嗎
Uh (yeah)
恩(哦)
arrow
arrow
    全站熱搜

    firedaniel 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()