The Click Five - "Mary Jane"

I didn't cry the day you moved away
你離去的那天 我沒有哭
I didn't think that I could feel this pain
我沒有想過 我會感到如此痛苦
Until I saw the stranger that was you
直到看到你變成了陌生人
Whatever happened to our innocence
無論我們之間的純真發生了任何事
and the somethin' that you said about being friends
你說 從朋友開始
tell me how help me say the words out loud
告訴我如何 大聲說出那個字
could it be
有可能嗎
that nothings gonna change
任何事都不會改變
cause time has got a way of taking back
有辦法讓時間回到過去嗎
everything you thought you had
只要你想 就可以
can you see
你看到了嗎
the girl you used to be
你曾經是那個女孩
the one I lost when I let go of you
我讓你離去 我就失去了你
oh whatever happened to
無論發生任何事
mary jane
瑪麗珍
ooh ooh
ooh ooh

I need to wake up from this state of mind
我需要調整心境 重新振作
the situation is the same kind
同樣的場景
I gotta get your memory out of my head
我要刪除所有關於你的回憶
would you catch me if I had to fall
當我墜落時請抓住我
would you even find the time for that at all
你會找回那些時光嗎
tell me how help me say the words out loud
告訴我如何 大聲說出那個字

could it be
有可能嗎
that nothings gonna change
任何事都不會改變
cause time has got a way of taking back
有辦法讓時間回到過去嗎
everything you thought you had
只要你想 就可以
can you see
你看到了嗎
the girl you used to be
你曾經是那個女孩
the one I lost when I let go of you
我讓你離去 我就失去了你
oh whatever happened to
無論發生任何事
mary jane
瑪麗珍
ooh ooh
ooh ooh

cause time has taken back
只因時間收回了

everything I thought we had
只要我想 就可以


mary jane
瑪麗珍

could it be
有可能嗎
that nothings gonna change
任何事都不會改變
cause time has got a way of taking back
有辦法讓時間回到過去嗎
everything you thought you had
只要你想 就可以
can you see
你看到了嗎
the girl you used to be
你曾經是那個女孩
the one I lost when I let go of you
我讓你離去 我就失去了你
oh whatever happened to
無論發生任何事
mary jane
瑪麗珍
ooh ooh
oh whatever happened to
無論發生任何事
ooh ooh
mary jane
瑪麗珍
arrow
arrow
    全站熱搜

    firedaniel 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()